yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

MY SUMMER HAS JUST BEGUN!

Publicerad 2007-06-14 19:49:31 i Raaandom

Tja!

Jag är jättetrött just nu´, idag har jag varit på Gröna Lund med Alexandra och efter nästan 5 tim där så känner jag mig helt slut, och fylld med socker efter allt godis! Men vad gör man inte om någon vinner 400g bilar(godis alltså ;P). Idag har jag också gjort något modigt, jag åkte Extreme, och den visade sig inte vara så läskig faktist!
Men roligaste idag var ju Flygande mattan och fotot vi köpte på Vilda musen haha.

Och det är så skönt med sommarlov! Jag kan bara sova ut, vara uppe länge utan att behöva tänka på när jag ska vakna nästa dag - woho! Och imorgon ska jag vara med Emma :),
och på lördag bär det av till Finland ett tag.

Där ska jag bo i en liten by som heter Punkalaidun, men den är väldigt mysig faktist och den har mycket löpmöjligheter, så man kommer väl se mig där varje dag springa runt, och träna helt själv på en jättefin bana ;P haha.
Och guess what! Min moster har bredband - yeah, och det är ju där vi brukar tillbringa dagarna,
om vi inte är hos mormor, eller mina andra mostrar och morbror, big familj haha.

Och på torsdagar är det tävlingar där, så då får man prova på det som finns, bra träning!
Fast då tävlar jag ju för Punkku (Punkalaidumen Kunto), får man vara med i två klubbar egentligen haha?

Men men, när jag kommer hem är jag som ny efter all lantis luft och sånt;P

Juste! Jag har ju börjat spela gitarr, och det är jätte kul! Min musikaliska syster var då min inspiration till detta eftersom hon lärt sig själv, så nu sitter jag hemma och lär mig C och Dm ackord och spelar all KEANEs låtar!

Det ska jag också underhålla mig själv med i Finland, och så ska jag såklart köpa massa godis och tidningar!

Jag måste bara säga, vet ni vilka hjärtattacker man får av att vakna till en klockradio? Det börjar med att man blir jätte rädd och dör, sedan blir man irriterad och sedan börjar man digga till musiken haha.

Idag fick jag äran att vakna till Justins röst i What goes around comes around hahah

Men Tjillevippen (stavar man så?)

HUG HUG:)

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2007-06-16 15:50:16

Heeeej! Trevligt på grönan? Ha det så kul i findland och lycka till i göteborg ;) och trevlig sommar för övrigt ;) puss puss

Postat av: yo! landa

Publicerad 2007-06-19 19:45:20

Thaanx :), du får oxå ha det bra, du ska ju till spanien och allt :D GLAD SOMMAR, och vi får höras :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela