yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

MIN ERFARENHET AV AM.FOTBOLL = MKT TACKLINGAR &POJKAR

Publicerad 2007-06-03 19:21:56 i Raaandom

Hello!

Ush, vet ni vilken känsla jag hatar, en känsla som verkligen är jobbig!
 Det är när man känner sig helt malplacerad, om man kan säga så, när det känns som man är på helt fel ställe och med helt fel folk. När man inte kan vara sig själv, eller kan kan man ju, men det känns som man är stel och typ inte har nåt att säga. Man vill bara bort därifrån och gå till dem som man kan vara sig själv hos, hos alla vännerna , där man kan skämta och skratta om knäppa grejer med!

Jag vet inte om någon känner igen sig men ja?den känslan gillar jag inte!

Fast när jag känner så, så längtar jag verkligen bort och går verkligen igång när jag får vara med mina kompisar och ha kul! :) Happy ending alltså;)

.

Men till något helt annat!
Idag så var jag i stan med Issa och vi skulle köpa bal och skolavslutningsklänningar + skor till dem.
Men det var lättare sagt än gjort! Jag köpte en klänning på Zarah som var väldigt fin,
men som tyvärr var lite för stor, så jag ska nog lämna tillbaka den.
Issa köpte två klänningar och en säger hon ska hon redan lämna tillbaka haha!
Våra shoppningar går alltid lika bra;p, men vi har alltid kul på vägen!

Tänk er det här:

Jag och Issa provade 5 par klänningar var i ett dubbelprovrum. När vi är klara går Issa först ut:

Expediten: Är du någon av dem här du inte ska ha?

Issa (helt seriöst): Alla

Och jag bara dör av skratt, för det lät såå roligt, och själv kommer jag sedan ut med lika många klänningar och bara lämnar dem till expediten! Sedan skrattar vi typ hela vägen ut, och det kanske inte låter så roligt men jag höll på att dö! Det lät såååååååååå roligt asså! HAHAH
.

torsdag är det ju niornas bal, och på fredag är det skolavslutning och samtidigt tar Akiine studenten, alltså min syrra.

Och det ska bli jättekul, först slutar jag nian, skyndar mig till Rudbeck för att hurra på syrran, sedan flak - woho, och sedan ska jag vara med Issa, Emma och Karro tror jag, och vi ska på någon konsert(?) eller nåt!

Kul ska det bli iaf :D

Nästa dag blir det en fest för syrran, och vår lilla lägenhet kommer väl var full med folk, och en massa människor jag inte sett på länge och sedan är det ju sommarlov, och den planeringen kan jag ta någon annan gång tror jag haha.

Och mormor och min moster kommer på torsdag ända från Finland :P haha,

Oj, vilket långt inlägg det blev!

Men nu ska jag draoooo!


Oj, juste vi gick inte vidare i Stafett SM i lördags (från försöken alltså) men det gjorde det andra Tureberg laget, jag vet faktiskt inte hur det gick för dem :S, det måste jag ta reda på, men min sträcka kändes bra iaf :)

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela