yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

jag har blivit finsk nu,,

Publicerad 2007-06-19 19:41:30 i Raaandom

<----SMAK, snyggaste finska bandet asså!
Förutom att bli ännu mer finsk har jag sysselsatt mig genom att läsa 1000 tidningar (SOUSIKKI äger haha),
springa i mäktiga terrängspår med min moster och köra mördar pass på banan (2x8x200m helt själv i hettan kallar jag jobbigt!), åka flera mil till shoppingcenter som håller samma klass som Eurostop haha, spela gitarr och allmänt umgås med mina släktingar!
tisdag ska jag hem med morgonflyget, helt själv:O Och sen ska jag och Akiine utnyttja FF hemma ;P
Jaaa, vad finns det mer att skriva...på torsdag ska jag tävla - woho, i en liten "midsommar tävling" här i Punkalaidun.
Och grillning blir det på lördag med mkt folk gissar jag på eftersom mamma fyller år dagen efter.
men nu ska jag gå och mumsa på mer bullar och Sirkus aakoset godisar!! YUMMIE

moikka,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela