yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

Första inlägget - woho :D

Publicerad 2007-01-27 12:58:37 i Raaandom

heey :)
OooOOoo det här är mitt första inlägg, spännande ;)
Idag ska jag på bio med Denise, Jossan & Elin, det ska bli kul :D
Vi ska se "Rosa  -the movie" , som jag tror är bra :)
Jaa, vad mer ska jag skriva här i mitt första inlägg...
Hmm, igår så kollade jag på "Benchwarmers" med min syrra Akiine och hennes kompisar Sandra och Stefani, . Den var rolig,
men nu måste jag draa, för snart plingar Denise på.

Byeee

Kommentarer

Postat av: alltidemma

Publicerad 2007-01-27 13:40:11

Woho Yolanda, bloggar ääger! :d

Postat av: miranda

Publicerad 2007-01-28 12:16:25

jag måste se rosa the movie :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela