yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

Trött och glad =)

Publicerad 2007-02-08 18:35:18 i Raaandom

Heey ;D

Igår var en lång dag! Först hade jag träning i Sätra och kom hem typ kvart i tio. Då ringde Issa som kommit hem från Spain! Finally! :)

Efter det åt jag och dushade och gick och la mig typ vid elva, och då smsar Akiine (min syrra) mig om att jag kan sova lite nu och sedan kommer hon och Susan hem och då ska de väcka mig så att vi kan vara uppe lite.

Så vid ett tänder jag lampan i rummet (för någon konstig anledning) och så ser jag Susan, och jag ba : Oj!

Jag kommer inte ihåg vart jag skulle, men jag tror att jag var mitt i en dröm.

Iallafall, så är jag uppe lite, men eftersom jag skulle ha nationella nästa dag (idag) så försökte jag sova, men det gick ju inte.

Nästa gång jag kollar på klockan är den typ halv två och då slutar jag upp att försöka sova på ett tag.

Då lyssnade vi på Susans demo, och den var jätte bra!!! 
Sedan bestämmer vi oss för att sova, men det slutar med att vi snackar i typ 100 år i mörkret, och sista gången jag kollar på klockan var den lite över tre.

Så jag sov inte så länge i natt..

Och idag hade jag ju nationella proven och jag trodde att jag skulle vara jättetrött!

Men som tur var så hade jag godis med mig så jag var pigg hela provet - woho! Haha=)

Imorgon ska Susan åka hem :(:(, men hon ska komma hit idag på kvällen - YAY! :)

Lyssnar på : Susans demo just nu! Den är jätte bra och hon sjunger jätte fint!

Ska se: Torsdag = Medium hahahahahahahahah

  <---- winnie & susan

<3<3

Kommentarer

Postat av: alltidemma

Publicerad 2007-02-09 19:28:53

yolanda, jag vet ordet! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela