yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

SATURDAAAAY

Publicerad 2007-02-17 11:55:07 i Raaandom

Förra inlägget jag skrev fattade nog ingen, men jag var ju sjuk då så det förklarar allt ;P
Nu är jag lite halv sjuk fortfarande men jag är nog helt frisk till imorn - WOHO!
Ush, vad jag hatar att vara sjuk! Fast det har varit lite avkopplande att bara sitta hemma hela veckan och bara kolla på tv haha, förutom i onsdags då jag mådde som sämst!
Och Emma har det vart synd om! Jag längtar till måndag när vi ska "catch up" om vad som har hänt :)

Idag ska jag bara vara hemma och vila (trååkigt men man måste ju bli frisk) men imorn ska jag på bio, yippie, det första som händer mig den här veckan! :P

Och se inte Jackass folkens nya film , den heter typ "TV någonting", den var så dålig så att vi höll på att skratta ihjäl oss haha!=)
Men lyssna på Justin Timberlakes låt "Losing my Way", den är jätte bra!

Ciaoooooooooooooooooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela