yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

LIFES GOING GOOD

Publicerad 2007-02-22 21:15:31 i Raaandom

WOHO! min bortglömda lilla dröm blev sann!
Jag ska gå på löpargymnasiet! Om man skulle frågat mig om jag ville gå där en månad sen skulle jag ba :"neee", om man frågat i 7:an skulle jag sagt bestämt med världens självförtroende  "jaa! där ska jag gå!" för då var det mitt lilla mål i livet och nu ska jag det.
Knäppt!

Bra citat från en klok person som jag känner:

" skaffa dig ett liv istället för att hacka på dom som har ett"


Juste, jag är äntligen frisk! Plus allt, nästan allt, gå som jag vill just nu! =D

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2007-02-27 12:00:26

Har ni fått intagningsbesked?
Du kommer väl till Sätra och gör mig och Sofia sällskap imorgon?

//Cissi

Postat av: yoooo yolanda

Publicerad 2007-02-28 22:15:57

nee, dom ringde och frågade mig :D!
japp, jag kom idag och skrattade åt Lincons höjdhopp hahah ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela