yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

galningar på isen!

Publicerad 2007-02-01 20:20:50 i Raaandom

galningar på isen! <--- jag & emma när vi åkte skridskor!

Hello :D
Mån-tors har gått ovanligt snabbt! Har väl haft roligt :D
Jag och Emma irrar & minglar omkring i skolan och försöker hitta på nåt att göra annars fryser man ihjäl, ni ska veta hur kallt det är!
Jaa! Idag bestämde vi vår skoltröja, det har tagit ett tag eftersom ingen i klassen har kunnat komma överens men idag så bestämde vi allt! Det ska stå "Klassen som Gud glömde" på tröjan haha, och det passar vår klass PERFEKT! Vår klass är en blandning av olika galningar som blev över och bildade 9A1 det håller vi alla med om i klassen!

Imorgon kommer Susan!=D
Hon bor i Irland men har bott här i Sverige förut och jag har inte sett henne sen förr förra sommaren då vi träffades i Uganda, jag & Akiine (minsyrra), Susan, Steven och Winnie!
Det var kul :D

Lyssnar på just nu : The Kooks & MUSE
Ska se ikväll: Medium - hela familjen följer den haha

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2007-02-03 11:37:32

Yolanda! Nu hittade jag dig allt ;)

Postat av: alltidemma

Publicerad 2007-02-04 16:36:08

VI ÄR SÅ HETA! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela