yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

Ännu en dag på det trevliga lovet !

Publicerad 2007-02-28 22:12:27 i Raaandom

SPORTLOV! Så skönt, fast jag är typ dödstrött på dagarna för någon konstig anledning ...
Som idag på träningen, jag var så trött så jag skrattade åt vad som helst, fast det var faktist lite kul ;P
Men jag hade ju också varit i Arlanda tidigare idag och letat jobb med Wasima, och vi gick typ fram och tillbaka femtio gånger därinne, plus när vi försökte fatta när bussarna.
Först missade vi en bara för att vi gick in för att det var så kallt ute och sedan gick vi en lång vandring till andra sidan världen och tog en buss därifrån fast vi kunde ha stannat kvar.
Men men.
Idag ska jag försöka lägga mig tidigt (aa,visst) och sova ut lääänge imorn (det kmr jag iaf göra!)
Och imorgon ska jag till stan med Issa och köpa jeans, och sedan ska vi på bio och se "Dreamgirls" med min syrra & hennes company. Roligt roligt :)

Nu ska jag dra iväg och slösa min tid på annat skoj,

Ciaooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela