yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

WOHO! MITT FÖRSTA USM AVKLARAT!:D

Publicerad 2007-08-27 18:54:51 i Raaandom

Heeeeello, I'm baaack!
I fredags åkte vi till USM i Steningsund, och det tog några år, men sedan var vi framme och innan vi hittade till hotellet stannade vi också vid "arenan" där vi skulle tävla nästa dag. Klockan var typ tio och det var gaaanska mörkt, men där sprang vi runt ett varv tills en man kom och shasade ut oss haha.
Det blev en lyckad helg iaf. På fredagen  kom jag sexa på 1500m (woho! andra loppet utomhus någonsin på den distansen) och sedan gick jag vidare på 800m försöken på lördagen (det var helgens stoltaste "moment" faktist!) och på söndagen kom jag fyra på 800m! :D:D Woho!
Allt annat var också roligt. Jag och Anna T skapade "parytbussen" med Kanye's "Stronger" på högsta volym haha, och bussresan hem ska vi inte ens tala om.
Victor vi har glömt allt. HAHA xD
Juste, jag får inte glömma att ta bort nagellacket (blått+vitt= Tureberg) ;P

Men idag är det ju måndag och det betyder dagen efter helgen, och jag var inte precis pigg...
Jag typ segade mig igenom dagen, och jag tror nog min trötthet var det som gjorde att jag kollade fel på schemat och höll på att gå in i fel klassrum, och sedan fick springa som en galning till rätt lektion (engelskan alltså), men komma försent så att jag fick vänta ett tag utanför tills läraren släppte in oss(=jag + fler senisar, utan dem skulle jag aldrig vågat gå in haha). Men jag ska ändå tenta av Engelska A, so who cares? haha skojja bara. Fast jag ska tenta av :P

Yep, yep, nu ska jag...eh vet inte.
Typ ta det lugnt (moahaha jag sov en halvtimme idag när jag kom hem)
och samla krafter. Kanske lyssna på lite Kanye ;P

HADETBRAAAA! BYEBYE

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2007-08-28 17:14:42

haha, yolanda vad söt du är :D
och ja, jag ska försöka börja blogga igen...:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela