yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

SOMMARLOVET ÄR SLUUUUT

Publicerad 2007-08-21 19:21:24 i Raaandom

Heeej alla läsare! haha
Midnattsloppet var jätte roligt att springa, men tyvärr var inte Julia med för hon är sjuk :( Men jag och Linnea sprang iaf och på dagen hann vi upptäcka Gamla stan lite och fika där :)
Nu är jag sugen på att springa ett halvmarathon eftersom 10km kändes kort, för det var så roligt! Jag typ ba: "neej det är bara 3 km kvar nu" mitt i loppe haha ;P Men vi sprang inte som galningar utan vi njöt av loppet och sprang i bekvämlig fart, fast nu har jag hört att min tid står på Turebergs hemsida - neeej! haha

 
här är en bild på oss innan loppet, jag är lite über glad - haha

  image56



Nu har skolan börjat också och det är faktist roligt! Men det kanske är för att jag går med alla löpare,( och att Emma går där - woho xD) Jag har också hälsat på lite på Löpargymnasiet och det är kul även om jag tyvärr :( inte kommer att bo där. Men idag åkte jag, Anna &Emma in till stan och fikade lite och sen kom vår kära kompis som inte hittar så bra i sin hemstad haha XD till cafet och joinade oss.

Nu är jag trött och ska gå och äta, har inte ätit något sen jag kom tebax efter träningen, och det var typ halv sex ;P (utom en banan & ett päron dåra)
Så jag är lite hungrig.

Sen har jag upptäckt att det är roligt att pendla varje dag eftersom jag träffar så många personer som jag inte sett på länge, nu ligger jag uppe i 4 pers efter 2 dagar xD

SEEEEEYAAAAAAA

Kommentarer

Postat av: LELLEE:D

Publicerad 2007-08-21 20:33:07

Woho de va askul:) haha de kändes faktiskt kort med 10 km! gick väldigt fort, haha ja jag minns när du ba "neej de e ba 3 kvar" då tänkte jag shit vi är nog dom ändå som tänker så xD alla andra ba "öhhö jobbigt" Oh va kul att du har kul på löpet haha :D jag vill oxååå:DD seees!<3333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela