yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

och så gjorde jag allt sorgligt med att lägga in bilden på trädet i afrika

Publicerad 2007-08-29 17:21:18 i Raaandom

Hejsvej!
Idag skulle jag egentligen har tränat med Tureberg men tyvärr skulle det bli för mycket träning om jag gjorde det,
det skulle varit kul att träna hinder och vattengrav hahah XD
Och sen skulle jag ha varit med Isabelle men eftersom jag skulle tenta av min engelska så blev allt knäppt eftersom jag inte visste hur länge det skulle hålla på, så nu är jag här hemma skälv, men
det är ändå skönt, för det är första dagen jag tar det lugnt och gör nada!
Så nu lyssnar jag på lite Akon "Put the blame on me" och lite rudbeck-band musik ;P
Ojojojo jag får inte glömma att beställa biljetter till MIKA och MUSE konserterna!
Påminn mig Emma! Och Lelle du skulle ju me ;)
Issa tyckte du om MIKA?
Fast jag vet inte vem jag ska gå på MUSE med om Akko inte följer med, jag känner ingen som lyssnar på dem :/

Jag är sööömnig, har inte sovit bra this week. Och på lördag blir det inte heller någon sovmorgon eftersom vi ska till Lag-USM på morgonen...men det ska bli kul XD Undra vad jag springer, vattengrav nej hahahahhaahah jag menar 1500mhinder eller 800m??? that's the question.

jag måste pigga upp detta inlägg med en bild....hmmmm
image62
NEEEEEEEEEEEJ NU SAKNAR JAG UGANDAAAAAAAAA!

Kommentarer

Postat av: Lelle!

Publicerad 2007-08-30 17:27:25

YAY! Mika 8)<33 älskar han! jag vill mee :D woho!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela