yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

hej jag heter yolanda och jag är utbränd

Publicerad 2007-08-16 21:10:18 i Raaandom

hey all!
Jag har jobbat 4 dagar på friidrottsskolan men är redan utbränd haha xD
Det är kul, men jobbigt samtidigt:) Men till min hjälp har jag Johanna Mosell och det är roligt iaf, att träffa henne här av alla ställen också :)
Men jag har inte hunnit vila. Måndag tränade jag några timmar senare, tis var jag med Em :D, ons tränade jag och Alexandra hinder och i vattengraven. HAHA - det var kul!! Först vågade jag inte hoppar över, eller springa heter det, över hindret, sedan klarade jag det. Sen vågade jag inte sätta foten på hindret - sedan klarade jag det.
Och tillslut var det kvar att hoppa i vattnet.
hahahahahaha ni skulle sett! Tillochmed David min tränare började skratta, jag typ skrek och hoppade jämfota i vattnet och råkade typ sätta mig ner i vattnet.
Ja, Alex och jag blev gaaanska så blöta efter träningen. Men vi hade kul xD
Och idag var jag Alex och hennes kompis Frida som också jobbar på friidrottskolan i stan och skulle köpa lite kläder. Jag hittade tyvärr ingenting, men Alex hittade en massa:)
Men vi fikade iaf på ett bra ställe som ligger på söder vid götgatan "Cafe Soda", jag fick för-mkt-choklad-kick med min stora kladdkaka m.grädde och varm choklad m.grädde haha.
Men man fick iaf mkt för pengarna där :)

Nu är jag trött och har ont i axlarna efter igår (av att bära hindrena) och ska sova snart. Igår gick jag och la mig 10 (!!!). Sedan vaknar jag varje morgon helt död. Men en av "mina barn" ska ta med sig kladdkaka och bullar imorn (min ide hahahaha) så det kmr nog bli kul ;P

BYEBYE<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela