yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

GOD MORGON! =D

Publicerad 2007-08-18 11:05:11 i Raaandom

Wieee! Idag ska jag springa midnattsloppet med Julia och Linnea xD
Fast inte som en tävling utan på det sättet jag gillar mest, att springa lungt och enjoya:)
Och igår när jag var med Em upptäckte jag att det bara kostar 40kr(!!) att se nya Harry Potter här i märsta på bio, så dit ska jag på söndag har jag bestämt!

Gå in på www.myspace.com/kanyewest och lyssna på Stronger!!! Det ska jag göra. ;P

HEJDÅ!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2007-08-20 08:05:14

yolanda, visst var bion bra? XD

Postat av: Cissi

Publicerad 2007-08-20 08:53:08

Gick det bra att springa? Det var inte kul att åka till Stadium och hämta ut t-shirten när jag ändå inte fick springa, men den var ju snygg så det var lite tröst.. hehe.

Postat av: Yolanda

Publicerad 2007-08-21 19:23:56

ja emma bion som vi aldrig såg eftersom jag kollade fel datum var väldigt bra!;P
tröjorna va ju jätte snygga, men jag fick en för liten för att storlekarna var slut :( men men. Men det fick bra och springa och 52min var ju okej,
fast jag har fått frågan "gick du runt eller" haha xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela