yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

en veckas uppdatering!

Publicerad 2007-08-11 12:16:34 i Raaandom

Äre någon som läser den här bloggen längre hahah. Jag är dålig på att blogga ofta, men nu när vi finally fått bredband kanske det blir en ändring på det xD
Gå in på den här sidan http://www.youtube.com/watch?v=mFFsUDdI_IU och lyssna! Den lyssnar jag på just nu :)

De här senaste dagarna eller veckan eller ja, har varit jätte roliga!
Linnea har kommit hit från Eskilstuna och då var jag med henne och Julia, vi hann träna på den nostalgiska Sollentuna vallen och hälsa på Löpargymnasiet hahha, gå på bio och massa mer. Sedan sov vi över hos Julia och nästa dag skulle jag vara funktionär på Kungsträdgården så då hängde dem med.
Och där fick jag skriva en autograf till en liten pojke som hette Jimmie, bli fotad med Asafa Powell - YEAH och sedan fick Alexandra och jag biljetter till DN - galan av Linda - TACK!
Dagen efter på måndagen åkte jag och Issa in till stan och jag köpte en jacka - äntligen hittade jag en !
Såg Asafa Powell i stan också ;P
Dagen efter det drog jag till Stadion ensam tidigt och satte mig längst fram på läktaren, där  träffade jag Em&Anna och lite fler folk, och sedan kom Alex och hennes brorsa Rasmus som fyllde år! Wiee det firades med kladdkaka och grädde och godis - YUM!
Vi hade jättekul! Jag fick typ triljoner autografer och var med i TV fick jag höra sen xD
Sedan efter att ha sagt "Peppe Eng?" och fått svaret "fel kanal" för att sedan säga "Andre Pops?" så fick jag en till autograf.
Nästa dag åkte jag till Stadion för att springa Dn-galan och träffade Issa och Nicole på tåget :)
Akiine och Sandra kom för att titta på, och det var roligt, jag hade min egen hejarklack ju :)
Dagen efter det tävlade jag igen, och det var 1500m då, som jag var väldigt rädd för att springa men det gick ju bra.
Sedan slappade jag och Akiine hemma dagen efter, och sedan blev det idag.
Och idag ska vi till mammas kusin som ska ha någon fest.

På måndag ska jag jobba på friidrottskolan och hela veckan ut,
får se hur det går :P

BYEEEEEEEEEE

yes solen har kommit!

Kommentarer

Postat av: Lelle!

Publicerad 2007-08-11 16:35:15

wohoo va roligt vi hade ;D nu äre den 18e som gäller! YEY<33

Postat av: yolanda

Publicerad 2007-08-12 15:10:02

woho! =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela